Ik reis naar Amsterdam station Zuid en wil met de metro 50 naar sporthal Zuid aan IJsbaanpad, heb geen OV-kaart?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Het is niet echt een vraag. Ik denk dat ik je begrijp. Dan moet je een los (trein)kaartje kopen bij een automaat op een van de stations.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is te lopen, ik denk als je stevig doorstapt 20 minuten. Als je uit de trein stapt, loop dan eerst het hele perron af ( dus niet naar de hal gaan) en ga de buitentrap af, rechtsaf. Volg het trottoir, ga de tunnel aan je linkerhand door richting Rechtbank. Ga na de tunnel gelijk rechts, houd dus het gerechtsgebouw aan je linkerhand. Eerste straat links ( Fred Roeskestraat) en loop die helemaal uit. Oversteken ( over de Amstelveenseweg) bij de stoplichten, rechtdoor,dat is al het IJsbaanpad. Je kunt overigens gewoon in de automaat bij de metro een wegwerp-chipkaartje kopen maar dan moet je ook nog een eindje lopen. Zelf zou ik te voet gaan, eitje.