tellen die rubberen kabels over de weg alleen auto's of ook de fietsers?

Ze hebben ze hier in de straat aangebracht, verkeerstelling, maar word ik ook meegeteld op m'n fietsje?

Toegevoegd na 23 uur:
Kunnen ze de auto's en de fietsers onderscheiden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
1K

Antwoorden (2)

Het telt voor al het verkeer dat erover heen gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe ze het hebben ingesteld. Toen we klein waren, sprongen mijn zus en ik wel eens gelijktijdig bovenop zo'n kabel, ongeveer op de plaatsen waar de banden van een auto zouden zitten. Dan hoorde je 'klik' in het tellerkastje. Als je in je eentje sprong, of vlak naast elkaar, gebeurde er niets. Die teller was dus duidelijk ingesteld op auto's en niet op fietsers, brommers en motoren.