Nee hoor, vaak betaal je een starttarief voor de auto met een vast aantal kilometers en daarna een vaste km prijs. Als je gebruik moet maken van toltunnels/veerdiensten ed zal dat ook worden doorberekend.Maar er is geen verschil tussen het rijden van 100 km over de autosnelweg of van dorpje naar dorpje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het brandstofverbruik bij hogere snelheid groter dan bij lagere snelheden. Dus vervoer over binnenwegen - als je de tijd hebt - is qua kosten autobrandstof goedkoper.
Als men het vervoer echter overlaat aan een professionele organisatie en er de voorwaarde is dat het niet via de snelweg mag, dan zal het transport langer duren en zullen daarvoor extra kosten kunnen worden berekend.