Hoe herken je een actieve flitspaal?

Op de oprit (a12) staat een flitspaal met doseerlichten. Normaal gesproken mag er één auto door. Gisteren bleef het groen en ben ik ook doorgereden. Op moment dat ik langs de stoplicht reed was het licht oranje. Nu zag ik verder geen flits of iets dergelijks?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
1.3K

Antwoorden (1)

Je kunt een flitspaal niet herkenen als actief of non-actief,pas als je er voor bij bent en hij flitst,dan ben je de pineut,bij twijfel gewoon afwachten en eventueel bezwaar indienen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan op internet wel kijken hoeveel bonnen er per flitspaal uitgeschreven worden.
Eentje die het hele kwartaal op nul staat, werkt dus niet. Maar waar ik dat nou gevonden heb weet ik niet meer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de "oude" flitskasten op de grond kan je het wel zien,de kast is dan duidelijk gevuld of leeg,bij de moderne kun je het niet zien,helaas