bestuurderstoel is niet meer regelbaar van een Rover 75 sterling het blijft op een stand staan het reageerd niet bij het bedienen van de knoppen

Toegevoegd na 6 dagen:
Hallo goedeavond, Nog bedankt voor alle goede reacties ik heb de zekeringen nagekeken ze zij allemaal nog goed zijn er nog andere oorzaken waarom er geen beweging komt bij het bedienen van de knoppen . Ik wil proberen het probleem zelf op te lossen voor dat ik naar de garage ga want het kost immers geld en ik weet niet wat dit gaat kosten maar als het moet dan moet het maar ik heb nog niet zolang geleden reparatie kosten gehad van ongeveer 2600 Euros aan deze auto dus ik probeer het euvel zelf op te lossen alle goede tips zijn welkom .vast bedankt.

Johnsa

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Kijk eens in de handleiding waar de zekering zit van de bediening van de stoelen. Hoogstwaarschijnlijk is die gesprongen, reparatie valt mee (als het alleen daarbij blijft), ca. 1,- euro, bij DIY.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad eerst zekering nakijken. Indien die goed is en het betreft slechts één van de voorzetels kijk dan eens de connectie onder de zetel na. Ook de bedieningsknoppen willen wel eens haperen. Als de ene zetel nog wel werkt kan je eens proberen de bediening links en rechts te wisselen.
En anders : naar de garage voor een diagnose per laptop.
Succes,