Hoe word rietsuiker vervoert?

Met de boot, vliegtuig, trein, of vrachtwagen? En waarom word het zo vervoert?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Antwoorden (1)

Vanaf het land waar het verbouwd wordt met treine en als die er niet zijn met vrachtauto's naar de havens en dan met de boot verder. Daar vandaan meestal met de trein of binnen schepen of vrachtwagens. Nooit met vliegtuigen want dat is veel te duur je hebt het hier over bulkvrachten waardoor de suiker betaalbaar blijft grote hoeveelheden in eens verplaatsen.