Defect drukknopje bij voetgangers stoplicht, waar kan ik dit melden?

Ik vermoed dat het knopje bij het voetgangers (hier vlak bij kantoor) stuk is (enkel 1 richting op).
Ik sta hier dagelijks een tijd te wachten, terwijl ik toch echt gedrukt hebt (maar licht is nog rood, terwijl iedereen doorloopt (komt niets aan)).
Zelfs het naastliggende fietsersstoplicht gaat meerdere keren op groen, terwijl die voor de voetgangers op rood blijft. Tot dat er iemand vanaf de andere kant ook op het knopje drukt, dan zie je ook de lichtjes welke er omheen zitten oplichten en gaat ook snel het licht op groen.

Waar zou je dit kunnen doorgeven zodat het nagekeken kan worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Kijk eens op buitenbeter.nl. Hier kun je dit soort gebreken melden. App. zoekt zelf de juiste gemeente.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier kun je het beste de gemeente op de hoogte houden.

Toegevoegd na 21 minuten:
Oeps, Bedoel natuurlijk Hier kun het beste de gemeente inlichten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gemeente is al gegeven als optie, je kan ook de politie bellen via 0900-8844 en een melding doen. Politie geeft dit ook direct door aan de beheerder van de verkeerslichten. Probeer dan een eventueel nr van de installatie te noteren, staat meestal op het licht zelf.