hoeveel minuten is het lopen van de hildebrandpad in leiden naar leiden centraal??? voor iemand met korte voeten.

is er iemand die daar woont die me dat kan zeggen, binnedoor en dus niet via de hoofdweg???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
Amadea
11 jaar geleden
Hoe groot je voeten zijn maakt niet uit. Het gaat er meer om welke afstand je benen per stap overbruggen. En dan natuurlijk hoe snel je dat kunt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ha ha, korte voeten. Dat maakt inderdaad nauwelijks uit.

Antwoorden (2)

Ik denk dat het antwoord van Amadea ook wel goed is,
maar ik geef je een alternatief.

Routebeschrijving voor lopen naar Centraal Station
Van Hildebrandpad Leiden
1. Ga noordelijke op Hildebrandpad richting Wassenaarseweg
19 m
2. Sla rechtsaf naar de Wassenaarseweg
400 m
3. Sla rechtsaf naar de Albinusdreef
140 m
4. Sla linksaf richting Rijnsburgerweg
250 m
5. Sla linksaf richting Rijnsburgerweg
82 m
6. Sla rechtsaf naar de Rijnsburgerweg
240 m
7. Sla rechtsaf naar de Stationsplein
U vindt uw bestemming links
Centraal Station

Hoe ik er op kom: intypen in Google Maps begin- en eindbestemming. Kiezen voor "wandelen" (het icoontje)

Afstand: 1,3 km.
Tijd 16 minuten.

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&cp=11&gs_id=16&xhr=t&q=hildebrandpad+leiden&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1181&bih=868&wrapid=tljp1342909569448018&um=1&ie=UTF-8&sa=X&ei=yiwLUOOKMOar0AWPv-y0Cg&sqi=2&ved=0CEgQ_AUoAg

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik heb de route nog iets aangepast en nu is het
15 minuten!
Zie afbeelding
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Complimenten voor de toevoeging! Die route via de Poelwetering en de Einthovenweg lijkt mij ook de kortste looproute. Ik was te laat om vóór jou het juiste antwoord te geven! Een klein punt voor de vraagstelster: er is misschien niet overal een stoep langs de route.
Antoni
11 jaar geleden
Voor de volledigheid de route, met dank aan Google Maps: 1. Ga zuidelijk op het Hildebrandpad richting Poelwetering
2. Weg vervolgen naar Poelwetering
3. Sla linksaf om op de Poelwetering te blijven
4. Sla rechtsaf richting Sandifortdreef: steek het bruggetje over naar de Sandifortdreef
5. Sla linksaf naar de Sandifortdreef
6. Sla rechtsaf naar de Einthovenweg
7. Flauwe bocht naar rechts om op de Einthovenweg te blijven
8. Weg vervolgen naar het Piet Paaltjenspad, linksaf
9. Aan het eind van het Piet Paaltjenspad nog even rechtdoor lopen
10. Rechtsvoor zie je nu de achterkant van station Leiden Centraal, maar je kan ook via de tunnel naar het Stationsplein lopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duidelijk!
Ik heb het regelmatig gelopen, en ik weet zeker dat je het in 10 minuten kan doen! En als je "korte voeten" hebt, dan 12 minuten...