Via Googles zou de snelste manier via de polder 1:45 uur duren via de A6 en is 160 km. Mocht je via Zwolle willen rijden duurt het je bijna 2 uur en is 182 km. Niet uitgaande van files etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ongeveer 1:50 uur volgens de routeplanner van de ANWB. Is slechts een richttijd. Reistijd is nogal van wat factoren afhankelijk. Zo heb je geen start en eindpunt opgegeven. Geen tijdstip van vertrek ( spits en files) etc.
Bronnen:
AlphaLimaSierra