Is de Valtra N163 al in Nederland te koop en zo niet wanneer dan wel?

http://www.valtra.nl/news/1221.asp

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Zeker weten, die link die jij daar in je vraag hebt staan klik je even aan, dan staat er helemaal rechts in een vak in rode letters 'Dichtstbijzijnde dealers zoeken', als je daar op klikt zie je 1 tractor in België, maar je moet dan de zoektermen even veranderen, die staan wederom rechts. Als je bij dat pijltje van België klikt en die verandert in Nederland, dan zie je de dealers in Nederland, waar je hem kan kopen. Hij is dus al wel te koop in Nederland.

Toegevoegd na 30 seconden:
Oh, als je op de link klikt kom je automatisch op de Nederlandse dealers, een stuk handiger, klik maar op de bron.