waar kan ik zo'n sleep-winkelwagentje met 2 wieltjes kopen voor ouderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zijn nergens te koop! Deze wagentjes zijn voor iedereen die liever niet met een zware tas loopt te zeulen en dat zijn beslist niet alleen ouderen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bijna overal

Antwoorden (6)

Bij blokker kun je die kopen.
11 jaar geleden
Vaak heet het een boodschappentrolley (google daar even op) en die is gewoon te koop in een warenhuis en misschien ook wel bij de blokker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij V&D kun je ze ook vinden.
Amadea
11 jaar geleden
Ik heb er een van IKEA. Stevig en stabiel. Maar ook bij bv blokker en marskramer zijn ze te koop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In een ouderenwinkel die hebben speciale modellen voor elk wat wils alleen natuurlijk niet goedkoop dan moet je toch meer bij de eerder aanbevolen blokker marskramer zijn.
11 jaar geleden
Bij de Kijkshop hebben ze ze ook, maar je kunt ook bij de warenhuizen terecht.

Toegevoegd na 22 uur:
En ook bij de tassenwinkels zijn ze te koop.