Bestaan er ANWB-borden waar afstanden op staan van boven de 200 kilometer?

Als je op de snelweg in Frankrijk of Duitsland rijdt, zie je regelmatig borden langs de snelweg met daarop bijvoorbeeld munchen 350 kilometer of Parijs 450 kilometer. In Nederland zie ik voornamelijk afstanden van onder de 150 kilometer vermeld staan. Mijn vraag is dus of er snelwegborden met lange afstanden van boven de 200 kilometer ook ergens in Nederland terug te vinden zijn. Zoals een bord in Middelburg met de afstand naar Groningen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
4.7K

Het beste antwoord

Jazeker

Maastricht 205 km, zie de foto dat is op de A2 vlak bij Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie!
+

Andere antwoorden (3)

Voorbeelden op de A1;
Amsterdam -Maastricht ,
en Amsterdam - Berlijn etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt.
Net buiten Amsterdam naar Berlijn en Kopenhagen:

Toegevoegd na 8 minuten:
Een bord in Middelburg met de afstand naar Groningen zul je niet snel vinden want in Nederland geven ze alleen de afstand aan tot andere plaatsen die ook aan dezelfde snelweg liggen. Daarom denk ik inderdaad dat de grootste afstand in Nederland naar een plaats in Nederland die van Maastricht naar Amsterdam is en omgekeerd omdat ze allebei aan de A2 liggen, of er ook echt een bord is met meer dan 200 km weet ik niet te zeggen.

Toegevoegd na 10 minuten:
Thx Ihave met het antwoord onder mij met 205 km!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn er inderdaad niet veel, maar hierbij dan toch een foto van zo'n bord van de ANWB, staat op de A4 tussen Hoofddorp en het Brugrestaurant.
3 afstanden boven de 200 km!