Bestuurders van rechts hebben ook daar inderdaad voorrang.

Toegevoegd na 2 minuten:
zie voor de belangrijkste verkeersregels en verschillen met Nederland de site van de ANWB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

•Alle bestuurders van rechts hebben voorrang in Oostenrijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ook in Oostenrijk heeft verkeer van rechts voorrang. Er zijn overigens wel een aantal afwijkende verkeersregels ten opzichte van Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechtsverkeer heeft in Oostenrijk -net als bij ons- voorrang. Nog een andere regel geldt die bij ons amper opgeld doet, nl. stijgend verkeer heeft voorrang boven afdalend verkeer.