Ja, ze worden elke zes jaar uit zee gehaald en dan opgeknapt of vervangen.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben geen expert, maar ik zou denken van niet. Het is gemaakt van stevig kunststof, er staan geen grote krachten op en het materiaal wordt chemisch niet aangetast door het zeewater. Het zou mij niks verbazen als je er niet naar omkijkt, dat ze er dan na een paar eeuwen nog net zo bij liggen als nu.