Kan ik nu nog veilig met gulden-postzegels post versturen?

Ik las op de website van PostNL over de commotie rondom valse postzegels. In de foto-voorbeelden die PostNL ter beschikking stelde zag ik een aantal gulden-postzegels terug die ik zelf nog in mijn bezit heb en van plan was voor verzending te plakken. Ik vraag me nu af of dit nog kan, of wordt mijn post nu niet meer bezorgd? Ik weet bovendien niet goed waaraan ik een valse en een echte postzegel van elkaar kan onderscheiden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Powergen
12 jaar geleden
Waarom koop je niet gewoon nieuwe, weet je zeker dat ze aankomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom denk je, powergen... Omdat dat geld kost! ;)
En waarom geld uitgeven als je nog voor (bijvoorbeeld) een mille aan postzegels hebt liggen, _als_ het niet hoeft. Ik kan me trouwens best voorstellen dat gulden postzegels sowieso helemaal niet mogen.

Antwoorden (1)

Hangt ervan af waar je ze vandaan hebt; als het van een van de genoemde sites is en je hebt ze gekocht onder de marktwaarde zijn ze vals. Als je ze zelf nog van vroeger hebt zijn ze goed.