Ik wil graag een tweedehands auto aanschaffen maar welke sites of apps moet ik daarvoor in de gaten houden??

Heb sinds kort mijn rijbewijs en ben op zoek naar een leuk eerste autootje om rijervaring op te doen.
Maar deze mag vanaf 1000euro oplopen.

Ken jij een websites waar ze goede tweedehands auto's verkopen en dan het liefst in belgie(ben sinds kort daarnaartoe verhuist).

Alvast bedankt voor de moeite!!

Toegevoegd na 4 minuten:
Ook alle tips op waarop ik vooral moet letten zijn ook welkom!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (3)

zomoto.nl : van de makers van funda is wel aardig.

maar kijk ook eens op http://occasion.startpagina.nl/ ... (van hetzelfde bedrijf als goeievraag!)

(zou trouwens wel handig zijn als startpagina's automatisch erbij gelinked zouden worden op basis van keywords...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.autoscout24.be is een zeer goede autoverkoopsite in Belgie. In Nederland is www.gaspedaal.nl een zeer goede website met zeer veel aanbod. en www.autotrack.nl is ook zeer goed want daar zijn alle auto´s van te voren gecheckt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kapaza marktplaats autotrail autoscout 2dehands.net