ja, normaal gesproken lukt dat

Toegevoegd na 1 minuut:
het zou er morgen moeten zijn: http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/brief/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de kaart vandaag voor 5 of 6 uur verstuurd, is deze als alles goed gaat vrijdag binnen.

(binnen 2 dagen is de regel)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor 16.00 uur gepost
is hij morgen al bezorgd

Toegevoegd na 2 minuten:
Uit de meest recente gegevens blijkt dat gemiddeld 95% van de post die u voor de buslichting op de bus doet daadwerkelijk de volgende werkdag wordt bezorgd. 99,8% van alle post komt op het juiste adres aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat zal in 9 van de 10 gevallen morgen, dus Donderdag zijn, dat ie bezorgd wordt.