Ja hoor.

Kaas vacuum laten trekken door de kaasboer en dan kun je het gewoon versturen.

http://engeland.startpagina.nl/prikbord/4182948/4182951/re-kaas-per-post#msg-4182951

Toegevoegd na 1 uur:
Ik snap die min niet, maar zal wel aan de bron liggen.
Betere bron dan:

"Voorwaardelijk toegelaten

Sommige producten worden onder bepaalde voorwaarden toegelaten tot Groot Brittanië . Het betreft onder andere:
.....
- Boter / margarine / kaas / melk / room en gecondenseerde melk / vlees / reuzel en soortgelijke vetten indien ze aan de wettelijke bepalingen voldoen en verpakt zijn in luchtdicht afgesloten bussen die een duidelijke aanwijzing omtrent de inhoud dragen."

http://www.postnl.nl/zakelijk/internationaal/verzendvoorwaarden/?tab=2&COUNTRYCODE=GB

Dus vacuüm getrokken kaas mag verstuurd wroden, mits een duidelijke aanwijzing omtrent de inhoud meegeleverd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

1. dat gaat verrotten
2. het lijkt me illegaal, (douane)
3. waarom zou je kaas als kado sturen? :$
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Nee hoor, valt wel mee (en dan nog eerder verschimmelen dan verrotten)
2. Hoezo illegaal?
3. Omdat het lekker is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ xVraagteken,
het is inderdaad illegaal. straks zit er een spacecake in hahaha
Nee dat mag niet, i.v.m ziektes
die over kunnen slaan op
hun vee stapel.