21 oktober op Editie NL:

"De huidige serie kentekens is aan het opraken. De RDW is begonnen met het uitgeven van kentekenplaten uit de serie die begint met de letter 's'.
1-AAA-00
De RDW denkt nog 10 maanden voort te kunnen met de huidige serie. Het nieuwe kenteken krijgt waarschijnlijk deze volgorde: 1 cijfer, 3 letters, 2 cijfers.

Hoe lang?
Met de nieuwe serie hoopt de RDW twee jaar vooruit te kunnen. Een groot verschil met de vorige serie. De reeksen met twee letters en twee cijfers gingen maar liefst 57 jaar mee."

http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2011/w42/Nog-een-jaartje-dit-kenteken.xml

Kortom: Nu nog zo'n 9 maanden en dan gaan we naar de 1-AAA-00 serie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Bedankt