Wat zijn de consequenties als je zonder betaalmiddelen bij een tol poortje staat met je auto? Omkeren is geen optie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (3)

Dan moet je je bankgegevens invullen, ze trekken dan na of het de jouwe zijn (je moet je legitimeren). daarna kun je verder. ze schrijven het geld dan af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In frankrijk wordt de gendarme erbij gehaald.
Die hebben vaak ook een kantoor bij de péage(tol)
De gendarme maakt een procesverbaal op en of een betalingsvoorstel.
Het is vaak wel een hele poppenkast, maar dat is meer om indruk te maken zodat je het de volgende keer niet vergeet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat er bij jouw tolpoortje een hele lange file ontstaat, dat je via de intercom toegescholden wordt door de dienstdoende employee, dat je waarschijnlijk niet uit kunt stappen omdat je te dicht tegen de betonnen geleiderail staat, dat de politie ingeschakeld wordt, dat je papieren en, en passant, de technische staat van je auto gecontroleerd wordt, dat je ter plekke zult moeten regelen dat het tolgeld alsnog betaald wordt en wellicht nog extra administratiekosten in rekening worden gebracht. Wellicht wordt tijdelijk je paspoort ingenomen.Wedervraag: hoe doe je dat bij tankstations? Of rij je altijd weg zonder te betalen? Goede reis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de min, maar als je zonder betaalmiddelen bij een tolpoort staat, sta je toch ook zonder betaalmiddelen bij een tankstation, of zie ik dat verkeerd?