Hoe kom je het makkelijkst van Heerlen (limburg) in het ahoy rotterdam?

Beter met ov of auto?

Ivm winterfair begin december

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Ik rij dit met regelmaat in de andere richting en dit is zeker met de auto beter te doen als met de trein. Zeker als je met meer dan 1 persoon reist is de auto erg aantrekkelijk.

Met de trein regelmatig problemen gehad dat er te weinig wagons gekoppeld zijn en er geen zitruimte is. De reistijd bij de ns is in het gunstigste geval 2:30. Als je geen enkele aansluiting mis. Met de auto doe je er +/- 2:00 uur over over het algemeen is die route redelijk filevrij.

Afhankelijk aan welke kant je woon kan je evt. kiezen voor de zelfkantweg door duitsland, maar dat is vast wel bekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ov is wel het gemakkelijkst, maar duurt wel ontzettend lang http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml Maar anderzijds zit je wel constant in een intercity, wat wel erg relaxed reist.
Met de auto ben je wel ongeveer een uur sneller http://route.anwb.nl/routeplanner/servlet/rp maar dan zit je weer met parkeren. En qua prijs zal het uiteindelijk weinig uitmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het OV. Je pakt de trein naar rotterdam centraal . Vanaf daar pak je de metro richting spijkenisse. Bij metro station Zuid plein uitstappen. Vanaf daar 5 minuutjes lopen. Altijd druk tijdens de winterfair in ahoy dus veel mensen met de auto . Altijd druk