Hoe druk is de N247 van Monnickendam naar ring Amsterdam in de spits?

Ik kan mogelijk een huurwoning krijgen in Monnickendam. Ik werk echter in regio Utrecht en moet dus richting de ring Amsterdam elke ochtend. Ik benieuwd hoe druk de N247 richting Amsterdam is 's morgens rond 7:00 uur en 's middags terug naar Monnickendam rond een uur of 17:00. Ik heb zelf al gezocht op internet, maar ben vooral op zoek naar ervaringsdeskundigen.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Vrij druk, maar om 7 uur valt het vaak nog wel mee, later staat het wel eens stil. Terug ook druk, maar de ergste drukte is om ca. 16.00, als de bouwvakkers terug naar Volendam gaan. Ik kijk op de weg vanuit mijn huiskamer, ik zie dus vaak files in de spits. Ik zal eens extra opletten om 17.00 (om 7.00 ben ik niet altijd wakker, dus dat zie ik maar zo af en toe). Is OV een optie? Er gaan 4 bussen per uur naar Amsterdam centraal en in de spits veel meer! En er gaan ook vrij veel treinen naar Utrecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Fijn als je een keer zou kunnen kijken om 17:00u. Als je om 7:30 wel al wakker bent en je eens zou kunnen kijken: heel graag :)
OV is geen optie helaas, omdat de locatie waar ik werk niet goed bereikbaar is met het OV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gisteren om 17.00 uur reed het goed door, het was wel druk, maar geen probleem. Vanmorgen om 7 uur was het veel drukker, het reed wel, maar veel langzamer. Het blijven natuurlijk momentopnames, maar ik hoop dat je er iets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb ik zeker wat aan, ontzettend bedankt voor je moeite!