hoe komen mensen terug uit het ziekenhuis?

mijn buurvrouw is een tijdje geleden opgehaald met een ambulance. ze zit in een rolstoel, en ik heb nog nooit iemand bij haar langs zien gaan, behalve thuiszorg. en als je in zo'n huis moet wonen betaal je ook geen taxi. hoe komt zo iemand thuis? heeft de thuiszorg of het ziekenhuis daar een beleid voor ofzo? gewoon nieuwsgierigheid

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1K

Antwoorden (2)

Bij de ambulance hebben ze ook een taxi (met blauw kenteken) om mensen (of familieleden als ze met de ambu zijn meegegaan) thuis te brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via haar verzekering kan ze terug naar huis in een rolstoel taxi.