Heb je een rijbewijs nodig voor een snorscooter

Ik wil een snorscooter gaan kopen met een blauw plaatje die 25 km per uur gaat, heb je hier een rijbewijs voor nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Politie controleert er niet op, maar met je 15e kun je al theorie doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar met theorie mag je nog niet rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De politie controleert wel degelijk als er weer eens rollerbankcontrole is of op papiercontrole.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maar ik bedoel dat je met je 15e al theorie mag behalen (50 vragen en maximaal 6 fouten)

Andere antwoorden (1)

Ja, daar moet je 16 jaar voor zijn en een brom fiets rijbewijs voor hebben.