hoe maak ik een wheelie op de scooter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
10.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je dat weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ 2ossy waarschijnlijk omdat het hem cool lijkt om te kunnen. Of omdat hij gewoon stoer wilt doen van: 'kijk ik kan dit!' zoals elk jongentje wel iets wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of meisje ofcourse. maar als ik naar m'n vriendinnen kijk.. die worden al bang als ze over een stoeprandje moeten fietsen dan fietsen ze altijd door tot een laag stukje omdat ze bang zijn om te vullen. Jongens zijn vaak wat ruiger in dingen, die willen vaak wat meer stoere dingen op scooter enzovoort kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een helm op lijkt me
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is verboden, maar als je het doet, doe het dan in de buurt van een ziekenhuis...

Het beste antwoord

Gasgeven en tegelijkertijd een ruk naar achter geven aan het stuur, niet teveel gas geven want dan maak je meteen een backflip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hieronder een volledige en duidelijke uitleg voor het maken van een wheelie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het eerst beter op je fiets leren. Als jij het nog nooit eerder heb gedaan gaat het geheid mis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt niet zomaar op iedere scooter een wheelie doen. Bij een wheelie gaat het vooral ook om de acceleratie van je scooter, dus hoe snel/fel hij reageert wanneer je gas geeft. Daarna komt het gewoon aan op techniek. Gas geven en trekken aan je stuur. Probeer het inderdaad eerst op je fiets voordat je het op je scooter gaat proberen. En oefen lekker op een parkeerplaats oid waar niemand er last van heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt mij verstandig om veel filmpjes op youtube te kijken hoe ze het doen. Kijk wel uit dat je niet valt, is gevaarlijk! In de bron heb ik vast 1 filmpje voor je neergezet.