Kun je de ANWB bellen voor een kapotte lamp?

Ik moet er de halve moter uithalen wil ik hem kunnen verwisselen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
13.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik begin wel benieuwd te worden naar het voertuig waar de halve moter uitgebouwd moet worden voor een lamp?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een KIA Sportage, en voor mijn gevoel moet heel de motor eruit ja....

Het beste antwoord

Als U lid bent van de Anwb,deze gewoon even bellen,U betaald tenstotte toch ook Uw premie.
en het lijkt me sterk dat ze U niet helpen.
hoeveel mensen bellen niet als ze hun accu leeg hebben,dan zou je buurman je ook even aan kunnen trekken of starthulp geven ,maar als je daarvoor belt komen ze ook gewoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dit lijkt me geen noodhulp, want je kan makkelijk naar je eigen garage rijden. Natuurlijk kan je de ANWB bellen......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kom er net pas achter, en er zijn hier geen garages meer open.
Moet straks de deur nog uit. dus vandaar mijn vraag..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb de ANWB-site gelezen en bij FAQ gekeken. Daar staat dat niet functionerende verlichting wordt behandeld door de ANWB.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ik heb gebeld en ze komen!!
Als je tot 10 kan tellen kun je de hele wereld bellen... Maar goed, voor een kapotte lamp zou ik niet de ANWB inschakelen, bovendien weet je dan niet wanneer ze komen, maar je kunt het proberen en het probleem uitleggen. Bij de plaatstelijke benzinepomp hier, helpen ze je vaak ook netjes, heb al een paar keer gehad dat de eigenaar me even "hielp" met inzetten (ik keek, hij deed). Bovendien is het in veel plaatsten koopavond, dus wellicht zijn zer nog garages open.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er lid van bent wel.En als je geen lid bent moet je eerst veel geld betalen voordat ze komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon bellen. Niet geschoten altijd mis.
in principe wil de anwb je daar best mee helpen. Juist omdat het in jou geval een moeilijke situatie betreft. Toch heb je nog altijd nog de kans dat, zeker wanneer het niet onderweg gebeurt is, de anwb aanraad om naar de dealer te gaan. Maar zoals ik al zei: probeer het.