Is het zaterdag druk op de weg in de omgeving van Brussel??

Ik wil zaterdag voor een dagje naar brussel gaan maar ik hoorde laatst dat ze richting Brussel veel wegwerkzaamheden hebben en aangezien het ook nog vakantie weet ik dus niet of het drukker op de wegen zal zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Ja, er zijn veel wegwerkzaamheden,
aan het Brusselse viaduct van Vilvoorde (Ring Brussel/aansluiting E19, start 20 juni), die duren in die omgeving zeker tot 20 september.

Vandaag, op dit moment staat er hier een file:
R0 Brussel - Buitenring File vanaf Diegem tot Viaduct Vilvoorde 11:08 uur

http://www.verkeerscentrum.be/verkeersinfo/tekstoverzicht_actueel

Kijk hier voor meer informatie en alternative routes.

http://www.anwb.nl/verkeer/buitenland/verkeersinformatie,/belgie/wegwerkzaamheden/Werkzaamheden-Belgi-.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet niet hoe druk het op de weg is, maar waarom pak je de trein niet?
In het weekend heb je speciaal weekendtarief,
Ik reis vanaf Essen (aan de grens) naar Brussel voor 11,50 retour.incl gratis parkeren, maar dat zal niet overal zijn