Ie er dicht in de buurt van het Domplein in Utrecht een parkeergarage ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.5K

Het beste antwoord

De dichtstbijzijnde is Springweg. ZIe bijlage

Toegevoegd na 1 minuut:
De bijlage wil niet. Als je dit in Google maps invoert, kom je bij een kaartje:
parkeergarage loc: Domplein, 3512 Utrecht, Nederland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog goed beveiligd ook +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je! Die afstand kan ik met m'n lamme poot nog wel overbruggen ... LOL

Andere antwoorden (3)

Ja die is te vinden op de Springweg.

Hoogstens 5 minuten lopen naar het Domplein.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn wel parkeergarages, maar het is een crime om door de binnenstad van Utrecht te rijden met al die opbrekingen.
Bovendien is parkeren erg duur. Je bent per uur ruim 4 euro kwijt.
Het beste kun je de auto op een P+R locatie stallen aan de rand van de stad. Dat kost 4 euro voor een hele dag en daarbij ontvang je ook nog eens gratis kaartjes voor het openbaar vervoer. Zie de link:
http://www.slimutrechtin.nl/kaartjes/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou je hem inderdaad bij Transferium Westraven kunnen zetten en met de Tram naar Utrecht CS kunnen gaan, als je vervolgens via het Moreelsepark loopt dan ben je binnen 10 minuten lopen bij de Dom.
Parkeer garage paardenveld is iets verder dan de parkeergarage op de springweg, maar wel goedkoper!

Het scheelt enkele minuten lopen!