aanstaande donderdag 16 juni ga ik naar Guus Meeuwis in het Philips stadion. Waar kan ik het best parkeren zodat ik redelijk snel de stad uit kan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga met het obenbaar vervoer, het Philips stadion is op loopafstand van het station.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
openbaar vervoer ipv obenbaar :)

Het beste antwoord

dat ligt er aan waar je vandaan komt en waar je naar toe moet. Maar je kan het beste je auto op of om het st.trudoplein zetten, het is gratis, ongeveer 10 minuten lopen naar het stadion kan je van daar al zien liggen en je bent vlak bij de binnenring vanwaar je ook weer snel op de snelweg. Kijk maar eens op de kaart. Veel plezier bij Guus en doe hem de groeten van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er ligt vlakbij een woonwijkje waar je zou kunnen parkeren maar dat mag eigenlijk niet.
Ik zet hem er ook altijd neer als ik met de kids naar de phoxyclubdag ga.
Snel het centrum uit lukt niet waar je hem ook parkeert want iedereen wil tegelijk naar huis.
Ga lekker met de trein of bus of taxi ,kun je ook een pintje drinken en je hebt geen gedoe met parkeren.
Als je de auto in een parkeergarage zet ben je voor een uurtje of 5 ook 25 euro kwijt.