Is dit bedrag reëel voor een auto !

Een Renault Grand Senic uit 2006 in de garage voor 9.750 euro met 160.000 km op de teller. Auto verder in prima staat ..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (5)

Benzine of diesel maakt ook nog wat uit.
Lijkt me een redelijke prijs, als hij inderdaad bij een garage gekocht wordt en er garantie op zit.
Kijk ook eens op http://www.anwb.nl/auto/koerslijst/uitvoering, waar je de gegevens van de auto in kunt voeren en er vervolgens een prijs gegeven wordt, welke een garage zou kunnen vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het vergelijkt met auto's die bijvoorbeeld op Autotrack.nl worden aangeboden, dan zou het een reële prijs kunnen zijn.
De Senics die daar worden aangeboden varieren in prijs tussen € 5.000,- en € 10.000,-.
Ik kan je aanraden om er zelf even te kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allerlei dingen kunnen effect hebben op de prijs, dus zonder die informatie is het lastig om iets te zeggen.

Denk in elk geval aan uitvoering, hand of automaat, benzine of diesel, airco, cruise control, lak, etc

Vul de gegevens die je hebt eens in in de waardebepaler van autoweek.

http://www.autoweek.nl/waardebepaling.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel te duur!
Vraag eens bij een andere garage wat je krijgt voor zo'n auto +/-.
Zul je van schrikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Heb je bovag garantie bij deze garage? Een half jaar veilig verder kunnen rijden is erg fijn om te weten.
- Is het een diesel? 160.000 km voor een benzine is vrij veel. (betekend niet dat je hem niet door kan rijden tot 250.000) maar een diesel gaat nu eenmaal langer mee.

Ik vind het een vrij reeel bedrag wanneer bovenstaande 2 punten waar zijn.