Wat is voor iemand die slecht ter been is de beste en voordeligste oplossing om van Utrecht naar de Arena in Amsterdam te komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Het beste antwoord

Ik zou de trein pakken. Die stopt er letterlijk om de hoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een taxi gebruiken maar met meerdere personen gaam zodat je de kosten kan delen en het best goedkoop uitkomt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via marktplaats een lift regelen. Er gaat altijd wel iemand.
12 jaar geleden
ik denk de trein of de bus maar niet de taxi die is heel duur .
maar je kan ook proberen handicap vervoer te regelen wat is vaak maar een paar euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het meest voor de hand liggend lijkt mij:
1/ doe een aanvraag bij de gemeente voor vervoer op maat en Valys
2/ op basis van het slecht ter been zijn: overhandig extra artsen-info
3/ je/de persoon wordt gezien/gekeurd bij de wmo
4/als de situatie idd zo is dat je/de persoon in aanmerking komt wijst de rest zich vanzelf.