Wat kost een taxi in den Haag en welk bedrijf is dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je beter even mailen met een taxibedrijf zie google over welke route en welke prijs.

Het beste antwoord

Meer over taxi Den haag
Taxi

Net als in alle grote steden rijden ook door Den Haag talloze taxi´s. Je kunt een taxi op straat aanhouden, maar je kunt ook naar één van de speciale taxistandplaatsen gaan. De taxistandplaatsen vind je bij de treinstations en op andere strategische plaatsen in de stad. Je kunt ook een taxi bellen of in een hotel of horecagelegenheid een taxi laten bellen. De prijs van iedere taxirit bestaat uit een opstaptarief en een vast tarief per kilometer. Er gelden in Den Haag geen speciale nachttarieven. Over het algemeen betaal je in een Haagse taxi een opstaptarief van € 7,50 en een kilometerprijs van € 2,50. Voor meer informatie kun je terecht bij de volgende gerenommeerde Haagse taxibedrijven: HCT City Taxi Hofstad Taxi HTMC

De tuktuk

Behalve de gewone taxi heeft Den Haag ook nog een oosters alternatief: de tuktuk. De tuktuk is een overkapte driewieler taxi. Deze alternatieve taxi kan drie personen vervoeren. Je kunt de tuktuks gewoon op straat aanhouden. Een ritje kost € 3,50 per persoon voor één zone, € 5 voor twee personen en € 6,50 voor drie personen. Er worden geen voorrijkosten in rekening gebracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanx!!