Wat is de waarde van een boodschappenkar / supermarktwagen ?

Naar aanleiding van een andere vraag , zoek ik me een ongeluk naar wat precies de waarde is van een boodschappenkar zoals je die ziet in de supermarkt. Iemand noemde ergens 50 euro, maar voor zover ik met herinnner (toen ik in een grijs verleden in een supermarkt werkte) lag die waarde eerder rond de 250 tot 500 gulden.(inmiddels 100-150 euro).

Omdat je ze natuurlijk niet particulier kunt kopen, biedt Internet in eerste instantie weinig uitkomst.

Wie weet wat ongeveer de waarde is van een normale winkelwagen (staal, met muntinworp), liefst onderbouwd met bron of uit de eerste hand, want wilde schattingen kan ik zelf ook oen ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
3.5K

Het beste antwoord

De eigenaar van een AH winkel vertelde eens dat de karren 800 gulden kostten. Nu dus ongeveer 400 euro per stuk.

Die dingen moeten lang meegaan, dus goedkoop zijn ze niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

in de aanbieding voor 35 euro, maar zonder muntslot!

http://www.zbservice.nl/winkelwagens.html
13 jaar geleden
500 euro. Zo zegt Albert Heijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens onderstaande site €200,-.