vliegtickets van kayseri naar antalya

Wij vragen ons af of er rechtstreekse vluchten te boeken zijn van Kayseri naar Antalya.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens Swoodoo, die vele andere sites doorzoekt, niet. Er zijn alleen vluchten met minimaal één overstap beschikbaar. Zo'n vlucht met overstap kost op dit moment € 115 per volwassene (enkele reis); je vliegt dan met Pegasus Airlines.

Toegevoegd na 5 minuten:

Je kunt natuurlijk een vliegtuig inclusief piloot huren - maar ik neem aan dat dat geen optie is.

Alternatief is een huurauto te nemen, en die in te leveren in Antalya. Geen idee wat dat kost. Het is zo'n 600 km rijden, waar je 10 uur pure rijtijd voor moet rekenen - maar daarvoor krijg je een onvergetelijke reis door Centraal Anatolië en het zuiden van Turkije voor terug. Eventueel kun je halverwege overnachten, bijvoorbeeld in Konya, of eventueel in Ereğli of Karaman.

Toegevoegd na 1 uur:

Ik heb toch een directe vlucht voor je gevonden!

Pegasus Airlines vliegt bijvoorbeeld op 31 augustus. Vertrek 23:59, aankomst 01:05, kosten 86 Lira (ongeveer 45 Euro), vluchtnummer PC155.

Zie de tweede link, waar je zelf naar vluchten kunt zoeken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hallo, bedankt voor je antwoord, ik heb zelf op de site van pegasus gekeken en ze vliegen op dinsdag en vrijdag. wel slechte tijden qua aankomst betreft, uur of 1 's nachts aankomen is niet echt fantastisch, maar vooruit. weet je misschien nog meer maatschappijen die rechtstreeks vliegen van Kayseri-Antalya?
Cryofiel
13 jaar geleden
Bij mijn weten alleen Turkish Airlines en Pegasus Airlines. Van Turkish Airlines heb ik geen directe vlucht kunnen vinden, van Pegasus Airlines dus wel. Je zou voor de zekerheid zelf even kunnen rondneuzen op de site van Turkish Airlines - wie weet vind je meer dan ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij moet in plaats van continu vragen te stellen over je reis lekker gaan genieten i.p.v. constant achter de computer te zitten. Lijkt wel of je verslaafd bent.
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik ben hier niet alleen voor vakantie, maar ook voor werk. Weliswaar onbetaald, dus zeg maar vrijwilligerswerk - maar toch: werk. Dan zit ik sowieso achter de laptop, en dan GV ik er regelmatig even tussendoor. Vandaar mijn activiteiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind jouw vragen leuk en interessant Cryofiel, doorgaan!
Cryofiel
13 jaar geleden
Dank!