Is een vliegticket van San-Francisco naar Amsterdam goedkoper vanuit de VS of kan ik het beste kijken bij World Ticket Center?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou het controleren, in sommige gevallen zijn er best veel verschillen om vanuit het ene land naar het andere te vliegen. Ik heb 10 jaar geleden de truc uitgehaald met tickets van uit engeland naar nederland moest regelmatig op en neer maar de tickets in engeland waren behoorlijk wat goedkoper dan hier dus ben ik met een enkele reis naar engeland gegaan en heb een retourgekocht met open datum en zo vloog ik een stuk goedkoper dan anders om. Ik weet wel dat dat een stuk moeilijker is geworden om deze truc uit te halen. Daarnaast is het met america zo geloof ik dat je bij binnenkomst een ticket terug in je bezit moet hebben i.v.m. verblijfsvergunningen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mijn ervaring bij WTC is dat ze scherpe prijzen aanbieden maar daar komen zo veel extra belastingen bij waardoor het de moeite waard is om goed rond te neuzen op internet.
Soms kunnen zelfs reisorganisaties goedkoper. Meestal zit er dan ook nog een hotelovernachting bij.