Is dit een betrouwbare reis?

http://cgi.ebay.de/FLUG-SAN-FRANCISCO-FLUG-KALIFORNIEN-FLUG-USA-WESTEN-/220627729474?pt=Flugtickets

En hoe zit het met service aan boord(ETEN E.D)
Het is zoveel goedkoper.Het heeft wel 100% goede beoordelingen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via ebay zou ik geen reisboeken....

Het beste antwoord

Hey Mayflower,

Na even doorkijken, zie ik dat het logo voor hun registratie bij portalwatch op een compleet andere naam staat. Ik zou ze eerst bellen.

De klanten bewertungen van reizen zijn er te weinig voor een echt bureau & de betaalde prijzen zijn te laag.

Kijk even op opode.de of zo; Daar heb je voor 100E meer ook een dergelijke reis. Of je moet DRV bellen en vragen of ze daadwerkelijk geregistreerd staan. Zo niet: Ebay notifyen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ziet er betrouwbaar uit.

U vliegt met continental airlines, dus u kunt er gerust vanuit gaan, dat de verzorging onderweg goed is.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Op het eerste oog lijkt het betrouwbaar. Het is van Ebay en hij is aangesloten bij de DRV (duitse bond).
Wat betreft service in het vliegtuig zou dat ook wel goed zitten. Dat staat los van deze organisatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk, kleinkind voor het eerst in levende lijve zien! En natuurlijk ook de producenten. Dit is zeker een betrouwbaar aanbod,maar het zal wel een lokkertje zijn. De mogelijk dat je uiteindelijk meer gaat betalen is levensgroot aanwezig.
Maar toch, heel prettige vakantie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Moolkeesje,er is toch iets vreemds aan de hand met die site,kijk maar bij mijn volgende vraag.
Ziet er goed uit en lijkt redelijk betrouwbaar. Hoe zit het met de annuleringsverzekering? Misschien komen er nog onzichtbare kosten bij die het weer duurder maken.

Maar goed, dit ziet er erg goed uit. Toppie dat je het hebt gevonden. Goeie tip trouwens om vluchten te zoeken op Ebay
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou,er is wel iets raars aan de hand hoor.Kijk maar!
http://www.goeievraag.nl/vraag/vredesnaam-eerdere-vraag-vliegreis.81188