In welke gevallen kom je op de zwarte lijst voor vliegreizen?

Ik heb een vraag als je een tbs,r bent mag jij het kand niet uit als ex gedetineerden weer wel maar als tbs'ers r sta je niet geregesteerd als voortvluchtige, ik weet eigelijk ook jiet of je dan ook op zo lijst staat of dat je via belgie ka wie weet dit ? Ik weet wel dat als je gepakt woord met drugs dan kom je wel op zo zwarte lijste voor 3 jaar wie kam mijn alles over vertellen?

8 maanden geleden
1.7K
tinus1969
8 maanden geleden
Een tbs-er zit toch in principe intern en onder toezicht? Zodra die zich daaraan onttrekt is hij voortvluchtig en dus ook gesignaleerd. Toch?

Geef als eerste antwoord