Als je een tussenlanding op Tel Aviv hebt, kun je dan de stad intussen bekijken?

een jaar geleden
1.2K
tinus1969
een jaar geleden
Waarschijnlijk niet. De immigratie en veiligheidscontrole daar is berucht streng en daardoor tijdrovend.
ronron1212
een jaar geleden
Hoeveel tijd heb je dan wel voor de overstap. Luchthaven verlaten paspoortcontrole. taxi naar de stad (ligt er niet vlak naast) Taxi terug paspoort controle enz en weer naar de gate is toch gauw een halve dag.

Antwoorden (1)

Hangt er puur vanaf hoeveel tijd je over hebt tot je volgende vlucht. Meestal is er geen tijd om de luchthaven te verlaten.
AlphaLimaSierra
een jaar geleden