Ja. Zijn combinatie van wendbaarheid, laadvermogen, snelheid en stealth-technologie maakt het een krachtige kracht tegen zowel lucht- als grondbedreigingen.
Hoewel de Russische SU-35 hier niet veel voor onderdoet.
De F-22 is bijna niet detecteerbaar en kan zich op een doel richten zonder in zichtbereik te zijn in een luchtgevecht. De F-22 heeft de meest geavanceerde avionica ooit (buiten de F-35 Lightning II).
De SU-is 35 is sneller, kan langer vliegen en heeft meer externe vuurkracht.
SimonV