Hoe kun je bij Vueling een koffer toevoegen als je geen van de aparte betaalwijzen hebt?

ik ben gewend aan de normale manier van online betalen zoals iDeal of Paypal. Ik wilde een koffer toevoegen aan mijn boeking bij Vueling maar deze keer kon ik, in tegenstelling tot het boeken van de vlucht zelf, niet de normale manier van betalen selecteren (enkel visa, mastercard, diners club etcetera...). Hoe kan ik nu mijn extra koffer toevoegen?
Of kan het ook bij de luchthaven zelf, vlak voor vertrek?

5.3K
tinus1969
5 jaar geleden
Een creditcards IS een normale manier van betalen. iDeal is een bijzondere manier, die in principe alleen Nederlands is.
LeonardN
5 jaar geleden
Je kan tegenwoordig ook prepaid creditcards kopen. Zowel oplaadbare als met een voorbeschreven bedrag. Wellicht een uitkomst in deze situatie.

Antwoorden (2)

Ja, het kan ook op de luchthaven voor vertrek. Alleen kost het dan €50,- indien het inderdaad de eerste koffer is.
In het overzicht zie je dat je het ook kunt regelen met de klantenservice. Dat is een stuk voordeliger.
In jouw geval zou ik de vlucht nu boeken (omdat dat dus wel gaat met iDEAL of Paypal) en daarna contact opnemen met de klantenservice om een koffer bij te boeken. Kan natuurlijk ook morgen of maandag.
Of vragen of je een creditcard van een bekende mag gebruiken en het bedrag meteen overboeken naar die persoon.

https://www.vueling.com/nl/vueling-diensten/tarieven-van-de-extra-services-van-de-vlucht
Je ziet dat de webprijs en prijs klantenservice gelijk is.
Toegevoegd op 01 maart 2019 20:48: tekst
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als jij incheckt kan jij de extra koffer aangeven .
Dan geeft Vueling dat door aan een speciale balie [ sorry naam vergeten ] .
Maar het is vlakbij de KLM balie .
En daar kan jij de extra koffer betalen .
Jij kan pinnen of contant betalen .
Tijdje terug moest ik € 50 betalen .
En 2maand terug moest ik € 75 betalen .
In ieder geval kun jij daar een extra koffer betalen .