is er een mogelijkheid omte zien op bepaalde vliegtuigmaatschappijen vaker dezelfde vlucht annuleren?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Op https://nl.flightaware.com/live/flight kun je de punctualiteit terugvinden van een aantal vluchtdagen met dezelfde vluchten.
Als je bij voorbeeld vluchtnummer KLM1767 naar Frankfurt invoert, krijg je de terugkijkend de vluchtgegevens over de laatste 2 weken.

In de meest rechter kolom zie je de vluchtduur; als er een vlucht geannuleerd is kan er ofwel geen actuele vluchtduur staan, of de regel moet over die dag helemaal ontbreken.

En tegen betaling kun je zelfs de gegevens over een veel langere periode verkrijgen, al is dat nogal duur. Je zou echter ook om de twee weken de gratis gegevens kunnen downloaden of kopiëren, dan heb je na een aantal keren ook een overzicht.
Bordensteker