Mag ik een zakmes meenemen in de ruimbagage?

Ik kan nergens duidelijk vinden of je een zakmes mag meenemen in het vliegtuig. Ik vlieg met ryanair en ik wou het zakmes in de ruimbagage doen. maar mag dit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.2K

Het beste antwoord

Ja, dat mag. Hoe zou je anders een survivaltocht kunnen doen? Het mes mag alleen niet in je handbagage zitten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zie op http://www.ryanair.com/nl/reisvoorwaarden/article8-prohibitedarticles 8.10.1.2 en hou rekening met 8.10.3:
Scherpe objecten moeten veilig zijn ingepakt om letsel aan controleurs en bagageverwerkend personeel te voorkomen.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Naar mijn weten een prima antwoord, plus.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
heel erg bedankt :)