Heeft Dusseldorf Airport X-Ray machines bij security check ?

We hebben hier een discussie met een paar vrienden en we komen er niet uit dus ik dacht ik vraag het hier even. We zitten al ongeveer half uur te discusseren. Discussie gaat om Dusseldorf Airport security.

Hun zeggen dat mensen niet altijd met X-Ray machine worden gecontroleerd. En ook dat X-Ray machines apart zijn van normale security check. Alleen als ze jouw verdacht vinden of er is iets anders aan de hand dan word je apart meegenomen naar een kamer waar je door een X-Ray controle moet.

Wij zeggen dat iedereen altijd met X-Ray machine wordt gecontroleerd. Je wordt ook nog een keer gecontroleerd voordat je in vliegtuig gaat.

We zaten een beetje te kijken op internet en we kwamen deze youtube video tegen. Hier zie je een security check van Dusseldorf Airport.
Kan iemand een beetje uitleggen hoe de X-Ray security in Dusseldorf eigenlijk werkt? Wel eerlijk zijn want degene die ongelijk heeft trakteerd de anderen pizza :D

https://www.youtube.com/watch?v=PoMqcsidKf4

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Dat poort je waar je als mens door moet is een gewoon metaaldetectorpoortje, die werken niet met röntgen maar met laagfrequente electromagnetische inductie. De bagage gaat wel door een röntgen scanner.