dinsdag kom ik aan op vliegvels SCWECAT wenen, ik wordt daar opgehaald, waar moet ik specifiek op letten wat betreft OPHAALPUNT????

vliegvels SWECHAT wenen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Antoni
9 jaar geleden
Wat bedoel je precies: SCWECAT (uit de hoofdvraag) of SWECHAT (uit de toelichting)?
Antoni
9 jaar geleden
Ik raad je aan van de ophaler alle mogelijke informatie over het ophaalpunt te vragen, zodat jij daar na aankomst op het vliegveld (vrijwel) niet naar hoeft te zoeken. Hij of zij zal de weg op het vliegveld kennen en je hierover precies kunnen informeren.
tinus1969
9 jaar geleden
Door wie of wat wordt je opgehaald? Taxi-bedrijf?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou, da's niet altijd gezegd Antoni ...; als ik mijn zus van Schiphol zou moeten halen, kent zij daar blind de weg, terwijl ik vermoedelijk niet eens de parkeerplaats zal kunnen vinden....

Antwoorden (3)

Dat het voor allebei duidelijk is. "Onder de klok" is nogal vaag als er meer klokken zijn.
Meestal is er op de site van het vliegveld wel een plattegrond van de aankomsthal. Je kunt dan makkelijk overleggen over de plek
9 jaar geleden
Jij kunt niet zo veel doen, behalve zorgen dat degenen die je afhalen weten hoe laat je aankomt en met welke vlucht.

"Links en rechts van de schuifdeuren waardoor alle passagiers de aankomsthal binnenkomen, bevinden zich grote borden met alle vluchtinformatie. Verder hangen overal in de aankomsthal borden en monitoren met informatie, en je kunt zelfs via je mobiel de vluchtgegevens opzoeken op de mobiele website"

Als jij zorgt voor de juiste vluchtgegevens, (nummer, tijd) is het dus verder de taak van je ' afhalers' .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.viennaairport.com/en/passengers/meeting_passenger
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat is precies dezelfde info maar dan in het Engels ;-)
Hallo, na binnenkomst in de aankomsthal kijk rechts op de borden naar INFO balie,daar schuin tegenover is het meetingpoint heet : Check in 3/Ebene 0/Annkumft, spreek daar af, en het loopt op rolletjes, Goede reis! Ludgardon