Hoe ziet de stoelindeling van een boeing 737-300 arkefly eruit?

Ik wil graag weten hoe deze stoelindeling eruit ziet. De ene site zegt 2-3-2 en een andere site zegt weer wat anders. Zijn er ook televisieschermpjes aan boord? Ik vlieg de heenreis in economy class en de terugreis op comfort class..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Een Boeing 737-300 is een 'narrow body' vliegtuig.
Eén gangpad in het midden, met in de economy class drie stoelen links en drie stoelen rechts, dus 3-3.

Voorzover ik weet heeft Arkefly echter geen 737-300 vliegtuigen meer in dienst, al hun 737’s zijn van het subtype 737-800, dus ik heb vraagtekens bij de door u genoemde aanduiding 737-300.

Misschien moet het vliegtuigtype de 767-300 zijn. Dit grotere type is wel in dienst bij Arkefly, en is een widebody geschikt voor de lange afstand. Dit type heeft bij meestal per rij de indeling 2-3-2, d.w.z. zeven stoelen per rij, en twee gangpaden.

Zie de plattegronden in de link.

Hopelijk brengt dit licht in de tegenstrijdige gegevens.

Toegevoegd na 16 minuten:
Op de Boeing 767-300ER is op vluchten langer dan 6,5 uur in bepaalde klassen (of tegen bijbetaling) het Persoonlijk Entertainment Programma beschikbaar; ik vermoed dat er in dat type dus individuele schermpjes zijn. Meer inlichtingen, en een telefoonnummer om uw wensen te bespreken, op:
http://www.arkefly.nl/services/zitcomfort/.

Verder kan ik nog aanvullen dat Arkefly op het type 767-300ER twee verschillende indelingen kent: de stoelrijen met 2-4-2 komen bij hen op sommige 767 vliegtuigen ook voor, die hebben dus acht stoelen in de breedte, met eveneens twee gangpaden.
Bronnen:
Bordensteker
9 jaar geleden
Bordensteker
9 jaar geleden
_Vooruit_ dan maar! ; )

Andere antwoorden (1)

Voor je type vliegtuig kun je het beste kijken op
http://www.seatguru.com/
Dan kun je ook lezen welke stoelen het beste gelegen zijn.

Voor arkefly plattegronden
http://www.thelatinworld.nl/arkefly.html