V.a. welke pier vliegt transavia op schiphol?

Ik heb gehoord dat de meeste maatschappijen een vaste mier hebben. Wat is dat van transavia? We vliegen op 17 juni, dinsdag, om 7 uur naar faro. Vertrekt transavia tegenwoordig ook van pier h of m of meestal nog steeds van d?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Dat kan je nu nog niet zeggen. Het wisselt tussen de C en D pier met af en toe de E pier er tussendoor. Meestal kun je een dag van te voren op de website van Schiphol zien vanaf welke gate je vertrekt. Vluchtinformatie voor een specifieke vlucht door een sms (moet je voor betalen) of email (gratis) kan je ook via die site aanvragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet precies wanneer de vertrek pieren op die site gezet worden. Meestal kunnen we 's avonds vanaf 21.00 kijken waar een toestel vandaan gaat vertrekken. Maar dat zijn helaas geen openbare systemen.

Andere antwoorden (2)

Beste Racefiets, ik begrijp dat je al een beetje de vakantie kriebels krijgt, maar dat is echt nog niet bekend. Het is waar dat ze meestal van D vertrekken maar definitief weet je dat pas na het inchecken. Het is wel vertrekhal 1. Daar zit Transavia. Fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meestal vliegen ze vanaf de D-pier maar soms ook vanaf de G-pier. Dat ligt er aan de planning op die dag of bepalde omstandigheden. Ze hebben ook geen vaste gate dus wat de looptijd betreft moet je toch op die dag gaan kijken. Het kan zijn dat het D2 (voorin) is maar kan ook bv D57 en dat is het helemaal aan het einde van de pier. H en M-pier kunnen nooit zijn want alleen Easyjet vliegt daarvandaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Neem contact op met Transavia en regel vervoer voor mensen met een mobiliteitsbeperking. Dit is GRATIS en voorkomt onaangename verrassingen als je echt ver moet lopen http://www.transavia.com/hv/main/service?id=passagiersmeteenmobiliteitsbeperking
Meestal vliegen ze vanaf de D-pier maar soms ook vanaf de G-pier. Dat ligt er aan de planning op die dag of bepalde omstandigheden. Ze hebben ook geen vaste gate dus wat de looptijd betreft moet je toch op die dag gaan kijken. Het kan zijn dat het D2 (voorin) is maar kan ook bv D57 en dat is het helemaal aan het einde van de pier. H en M-pier kunnen nooit zijn want alleen Easyjet vliegt daarvandaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe kom je erbij dat alleen Easyjet vanaf de low cost pier gaat? Dit is echt onzin. Informeer je over een onderwerp voor je iets op internet zet. Het is wel waar dat Transavia niet vanaf de low cost terminal vliegt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de H-pier staat sowieso ALLEEN Easyjet en vanaf M-pier vliegen ze ook naar italie, frankrijk en spanje dus wat is het jouw probleem?? Geen klanten bij jullie clubbie of zo? Vraag ging het sowieso niet hier over dus ga iemand anders lastig vallen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Schiphol weert Transavia momenteel van de H pier omdat ze te groot zijn. Ze zijn er wel mee bezig. En easy jet is niet de enigste vanaf de H pier. Corendon, Fly Be en ander maatschapijen staan er ook wel eens
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
M pier? Haha...bestaat niet eens...wel M buffer Schiphol Oost ...lastig voor de passagiers...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorrie M pier bestaat alleen binnen voor passagiers je wordt dan naar de H gate geleid. Er is niet een M-gate... die zijn allemaal H. Zie::
:http://www.goeievraag.nl/vraag/vervoer/vliegtuigen/schiphol-pier.6479