Wat zijn de kofferformaten voor ruimbagage bij Vueling?

Ik ga over exact een week met Vueling en ik keek even op de site hoe groot de koffer mag zijn voor ruimbagage.
Hier kan ik helaas niks over vinden.
Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Ruimbagage:

1 koffer* van max. 23 kg (50,5 lbs)

* Iedere koffer mag max. 158 cm (62 inch) (l + b + h) groot zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Utrecht
9 jaar geleden
En nu maar hopen dat Vueling dezelfde eisen aanhoudt als KLM.....
De afmetingen zijn zelden kritisch, maar bij de meeste maatschappijen mag je (binnen Europa) maar max 20kg meenemen.
Het gewicht is maximaal 23 kg. Op de site kan ik geen maximale maten vinden. Boek deze koffer wel van te voren op internet, kom je pas op het vliegveld met je koffer op de proppen dan betaal je de (dubbele) hoofdprijs.

Als je naar hun site toe gaat. vind je rechts boven een invul kolom met "stel hier een vraag" Hier kan je online (gratis) chatten met een medewerker. Die weet vast wel het antwoord op je vraag
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eén ingecheckte koffer (23 kg)in het ruim , er zijn geen maten vastgesteld, wel gewicht.
Elke passagier van de reservering mag 1 koffer tot 23 kg inchecken.

Vergeet niet dat je met Vueling ook één koffer handbagage mee mag nemen, mits deze aan de volgende voorwaarden voldoet: max. afmetingen 55x40x20 cm en max. gewicht 14 kg.