Kun je weten welke passagiers er op het vliegtuig zitten zonder dat aan het vliegmaatschappij te vragen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoja, kun je dat ook zien van de afgelopen dagen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
gelukkig niet, dat hoeft niet iedereen te weten. zelf de maatschappij gaat je dat niet vertellen
bamibal
10 jaar geleden
Het valt nogal op als er passagiers op het vliegtuig zitten. De meeste mensen zitter er gewoon in.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
LOL.

Het beste antwoord

Nee, daar kun je als burger niet achter komen. het gaat hier om informatie die onder privacywetgeving valt. ook al zou je het een vliegmaatschappij vragen, dan nog zullen ze je die informatie niet verstrekken.
AlphaLimaSierra