Welk (auto)kinderzitje is smaller dan 42 cm (breed) zodat tussen de armleuningen van een vliegtuigstoel past?

Het dient een (auto)kinderzitje te zijn voor een kind van nog geen 2 jaar.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarom een autozitje?
Als het kind jonger dan 2 is kan het op de schoot van zijn/haar ouders zitten en geeft het cabinepersooneel u een speciale riem die wordt gekoppeld aan u veiligheidsriem. Als het kind een eigen stoel krijgt kunt u aan het cabinepersoneel vragen of ze de veiligheidsriem zo zetten dat het kindje veilig zit danwel geven ze u een riem die zo wordt gekoppeld dat het kindje veilig zit.

Toegevoegd na 59 seconden:
Contacteer de airline hierover die kunnen u telefonisch nog uitleggen hoe alles in elkaar zit omtrent de veiligheidsriem voor babies
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet zelf hier niet zo snel iets op te verzinnen maar neem toch contact op met de desbetreffende airline en misschien hebben zij hier een oplossing voor. Ik weet namelijk niet met welke airline u vliegt maar als dit de KLM is het
Child Aviation Restraint System (CARES) misschien wel erg nuttig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.klm.com/travel/nl_nl/prepare_for_travel/travel_planning/children/index.htm