kan ik mijn bagage uitchecken op tussenstop?

wij vliegen van Brisbane naar Dusseldorf met een tussenstop in Amsterdam waar wij graag onze baggage willen uitchecken, is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet het niet zeker, maar het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Amadea
10 jaar geleden
Dan moet je een vlucht van Brisbane naar Amsterdam boeken.

Antwoorden (3)

Dit kan meestal wel. Het ligt eraan hoe lang jouw tussenstop is. Als je meteen switched van vliegtuig, dan kan het niet. Maar als er een aantal uur tussen de vluchten zit, kun je in Brisbane vragen om de bagage NIET door te labelen naar de eindbestemming. Dan kun je deze gewoon ophalen in Amsterdam en weer afgeven wanneer de vlucht is geopend naar Dusseldorf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas dat gaat niet lukken. Je zal de hele reis moeten maken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit mag alleen bij een hele lange overstap. Lijkt mij ook logisch, want jij hebt waarschijnlijk je ticket vanaf Dusseldorf geboekt omdat deze veel voordeliger is dan vanaf Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je zelf besluit die vlucht naar DUS niet te nemen, gaat je bagage ook niet mee. Ik weet eigenlijk niet of endue dan in AMS kan ophalen, lijkt me wel? Zou je de voorwaarden moeten nalezen.
Dit is mogelijk maar dan moet je bagage niet zijn doorgelabeld je kan dan namelijk door naar de aankomsthal van Schiphol en bij de bagageband je bagage oppikken. Bij bagage dat is doorgelabeld zorgt de bagageafhandelaar (op schiphol Menzies/Servisair/KLM/aviapartner) dat de bagage bij u volgende vlucht komt .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat gebruiker Etab me hier kaan aanvullen